Аутричът е важна част от печалбите от връзки (линкове) и изграждането на връзки:

Изпращайте новини и инфографики по имейл до редактори, автори, издатели и медии.

Споделяйте съдържание в социалните медии и използвайте хаштагове, за да доставяте контент за по-широка аудитория. Използвайте споменавания, за да маркирате влиятелни лица в публикации, които сочат към съдържание.

Поискайте връзка – ако е уместно – когато Вашата марка, име или продукт е споменат на друг сайт без връзка. Друга възможност е да използвате инструмента за търсене на изображения на Google, за да търсите сайтове, които използват оригиналните Ви изображения, без да се свързва с източника.

Публикуването на гости е друг чудесен начин да печелите връзки. Просто следвайте същите стандарти за качество, когато публикувате и пишете публикации или колони за гости, които се отнасят до Вашия собствен сайт, и само публикации за гости на сайтове, които са от голямо значение за Вашата индустрия / вертикала / предмет.

 

Формиране на стратегия за SEO връзки

Без висококачествен профил за входящи връзки е малко вероятно контентът Ви някога да се класира високо при конкурентни условия. Ако никога не се позовавате към външни сайтове по съдържание, има вероятност и други ресурси да не искат да се свързват с Вас. А сайтовете без стратегическа стратегия на кръстосаните връзки няма да могат да задържат потребителите на сайта по-дълго, отколкото е необходимо, за да прочетат един-единствен фрагмент на контента.

Стратегията за обвързване отнема допълнително време и усилия, но има няколко бързи трика, които да Ви дадат един добър старт:

За входящи връзки на страницата разгледайте старите публикации с голям трафик и вижте дали има място за вътрешни връзки към ново съдържание.

За входящи връзки настройте Google Alerts за Вашата марка и проверявайте редовно дайджеста на споменаванията. Обърнете се към автори или марки, които споменават Вас, Вашата марка или един от Вашите продукти, без връзка към тях, и поискайте връзка, линк.

Тъй като тези стратегии стават втора природа, вземете повече. С течение на времето ще видите, че броят на входящите връзки и средното време на сайта се увеличават, както и органичните SEO показатели на сайта се подобряват.