Легендарната рок група „СПРИНТ“ в състав Пейо Пеев, Асен Драгнев, Милко Андреев, Емил Копев, лицето на БНТ – Драго Драганов, поп изпълнителката Галя Георгиева и емблематичния глас на БГ радио – Атанас Стоянов гостуваха на Бобошево по случай празника на града, съобщават от PRofile International.

Концертът е част от турнето, посветено на НАЦИОНАЛНАТА БЛАГОТВОРИТЕЛНА КАМПАНИЯ „РОДИ ДЕТЕ В БЪЛГАРИЯ“ 2021.

Събитията обединяват изкуството и социалните послания в подкрепа на обществено-значимата кауза, апелираща за повече деца, родени в България. Една от основните цели на кампания е да се популяризира инициативите на Фондация „Мечта за дете“ и на Информационната кампания под надслов „Да сверим биологичния си часовник“, които оказват подкрепа на жени и двойки с репродуктивни проблеми, превенция на жените за установяване на яйчниковия резерв в по-ранна възраст и навременна информация за репродуктивното здраве на младите хора в България.

Концертът откри поп изпълнителката Галя Георгиева, която е едно от лицата на кампанията и изпълнител на химна „Мечта за дете“. Драго Драганов изпълни едни от най-популярните песни от българската поп и рок сцена, а рок група „СПРИНТ“ зарадва своите почитатели с най-популярните си хитове, както и с песни от новия албум на групата „Галактика“. Водещ на концерта беше Атанас Стоянов от големия ефир на БГ радио.
Събитието се реализира с любезното съдействие на кмета на община Бобошево Крум Маринов и домакинството на НЧ „Лоза 1870″.

В концертите и в подкрепа на Каузата се присъединиха и Богдан Томов, Георги Низамов и PR на годината 2020 – звездният Атанас Лазаров, които ще бъдат специални гости в другите градове от турнето.
Събитията се реализират с подкрепата на Министерство на културата – Програма за подкрепа на творчески проекти в областта на сценичните изкуства 2020 г., по проект „БЪДЕЩЕТО НЕ Е ИГРА НА ДОМИНО“ – разпространение на концерт-спектакъл на група „Спринт“ на „Студио Спринт Проджект“ и проект „ЗАКЛИНАНИЕ В ЧЕТИРИ СЕЗОНА – ТУК И СЕГА“ на Агенция „Сребърен ключ“, който представя и популяризира музикалният албум „Заклинание в четири сезона“.
Основни партньори на турнето и кампанията „Роди Дете в България“ са БГ Радио, медиен портал „МамаЗона“ и Pine Smart Bulgaria – първите умните пелени в света в помощ на всеки родител, Агенция за публични комуникации Профайл, медиен портал My Family.
Мотото на всички участници в турнето е: „Всеки решен проблем прави живота ни по-сигурен и по-добър“!, допълват от PRofile International.