Само преди броени дни към пловдивската дигитална агенция SEOMAX се присъедини друга агенция – WEDEOM. Двете компании обявиха официално новината на 26 януари, като споделиха публикации в социалните мрежи. Специалистите на WEDEOM вече работят рамо до рамо с новите си колеги, а основателят на компанията – Добромир Милчев поема поста Мениджър бизнес развитие в SEOMAX.


На въпроса как се стигна до присъединяването на WEDEOM, управляващите съдружници на SEOMAX – Любомир Атанасов и Петър Дяксов обобщават, че познанството им и партньорските им отношения датират отдавна и когато предложението се е появило, това е била следващата логична крачка. Добромир Милчев допълва, че предимствата и за двете страни са големи и че “сферата на дигиталния маркетинг, като услуги, събития, специалисти, клиенти, обучения – има нужда от демонстриране на такъв тип професионални, доброкачествени трансформации.”


WEDEOM е дигитална агенция за цялостни онлайн услуги, стартирала дейност през 2015 г. Портфолиото с предлагани услуги на компанията е голямо, като сред основните такива са изработка на онлайн магазини с OpenCart, а също SEO оптимизация на сайтове, онлайн реклама във Facebook и Google реклами. През последните 5 години, агенцията е помогнала на много клиенти да развият бизнеса си и в онлайн среда. В списъка с клиенти на WEDEOM фигурират брандове като: zachoveka.com, bgbike.bg, muzikalenmagazin.bg, nasluka-shop.com, activestyle.bg, carmall.bg и др.


От SEOMAX са категорични, че включването на опитните специалисти на WEDEOM в екипа е още една голяма стъпка в посока на това да осигуряват винаги качествено обслужване и високи резултати на своите клиенти и партньори. В тази връзка, преди няколко месеца дигиталната агенция обяви и откриването на своя криейтив отдел във Варна.


От създаването си през 2014 г., SEOMAX се превръща от маркетинг звено на Интернет Медия Груп, в една от водещите и разпознаваеми агенции за дигитален маркетинг на национално ниво, благодарение на целенасочените действия, които компанията предприема.
По всичко личи, че в несигурни времена за бизнеса, каквито са последните месеци, компанията е избрала да следва активна стратегия за развитие, включваща разширяване на екипа, излизане на международен пазар, обогатяване на портфолиото от услуги и утвърждаване на водещи позиции в бранша.