В днешни дни голяма част от аудиторията в социалните мрежи обогатява и доразвива своите знания и умения чрез следване на инфлуенсъри и гледане на създадените от тях видеа. Да следваш инфлуенсър е доста забавно. Освен забавлението можете да бъдете сигурни, че се научават нови и интересни неща в различни сфери от живота.
Инфлуенсър маркетингът е още една форма на маркетинг. В най-общ смисъл представлява канал за популяризация и продажби. Инфлуенсърите са въздействащи личности в социалните мрежи. До голяма степен техният начин на живот е публичен и така те привличат внимание към ежедневието си и в частност към използваните от тях продукти или услуги на дадени компании (тези, които им заплащат). С помощта на инфлуенсърите се реализира нов канал за популяризация и продажби. Как се случва всичко? Намирате инфлуенсър, договаряте се и voilà, всичко е готово. Разбира се, не съществуват никакви ограничения в инфуенсър маркетинга. През последните години дори се наблюдава значителен интерес от страна на фирми от различни браншове.
Има търсене, значи трябва да има и предлагане. Безспорно, професията е модерна в наши дни, но да си инфлуенсър изглежда лесно само на пръв поглед. Зад кулисите нещата изглеждат по друг начин. Да кажеш: „Ставам инфлуенсър” е лесно. Да се превърнеш в такъв е наистина трудно. Както вече споменахме, инфлуенсърите са въздействащи личности. Как ще въздействат, ако нямат аудитория пред която да го правят или същата е все още малка? Ще публикуват постове в социалните мрежи като facebook и instagram и ще се надяват аудиторията им да се увеличи, за да се развиват… Няма как да стане. Но решение на този проблем съществува. Перфектното решение!
Представяме ви BE LX – образователно онлайн риалити, което има за цел да ви покаже как да станете наистина успешни в социалните мрежи. Благодарение на новите технологии, всеки човек може да бъде медия и да влияе на неговите последователи със своето мнение. Идеята, която ни обедини да създадем BE LX е да ви покажем колкото се може повече от кухнята на социалните мрежи – от началните стъпки: как и откъде да започнете, без да имате цял екип зад себе си, откъде да черпите мотивация и енергия, как да не се отказвате, как да превърнете вашето хоби в работа с огромен потенциал за развитие и възможности за доста стабилен доход и още много.
Да, правилно прочетохте. Зад инфлуенсърите, които имат значителна аудитория, стои екип от професионалисти – фризьори, гримьори, фотографи и други. Стане ли въпрос за екип, няма как да не обърнем внимание и на разходите, които го съпътстват. Най-често аритметиката е следната: договаряте се с клиент (фирма), от която ще получите възнаграждението -> споделяте неговите продукти/услуги в социалните мрежи -> получавате възнаграждение -> заплащате на екипа, който се грижи за вас и останалите средства са на ваше разположение. И това е само началото.
Смятате, че може да превърнете вашето хоби в работа, която ще ви удовлетворява? Искате да изградите солидна кариера като инфлуенсър? Чудите се откъде да започнете и кое е най-правилното начало? Кои са стъпките, които трябва да направите, за да бъдете успешни в бранша? Те са тук! Те са Габриела, Жасмин, Ина и Ирена. Жените, които ще ви покажат нагледно как да бъдете успешен инфлуенсър и да създадете империя от последователи в социалните мрежи. Заедно с BE LX ще извървите пътя към така желания успех. Не пропускайте нито едно издание. Следете всеки епизод, за да сте запознати с най-актуалните тенденции, насоки и примери от инфлуенсър маркетинга. Винаги може да се свържете с нас, за да обсъдим всичко, което ви интересува.
източник:https://jenskitaini.com