Новата социална мрежа „Тик Ток“ предизвика истински фурор сред онлайн потребителите
Тийнейджърите, а и не само, полудяха по новата социална мрежа за изработка и споделяне на видеоклипове. Приложението, което се казва „Тик Ток“ с всеки изминал ден става все по-популярно не само в България, а и в световен мащаб. В него акаунти си правят не малко професионални артисти, които например пускат свои песни с цел популяризация. Всяка от тях заживява после свой живот благодарение на интерпретациите и носи реклама на оригинала.
Унесени от изброените факти по-горе, музикалният лейбъл на Силвестър Матеев-Силвър, решиха да не пропуснат възможността да са в крак с тенденциите и само преди броени дни регистрираха свой профил в „Тик Ток“ с потребителското име fantasygroup_media.
Ето и какво написаха „Fantasy Group Media“ в своята Фейсбук страница: „Приятели, информираме Ви, че вече можете да ни откриете и в една от бързо набиращите популярност социални мрежи в момента – TikTok. В профила ни може да намерите вашите любими песни/видеоклипове и да се забавлявате!“
В своя акаунт, в приложението с претенцията да диктува модата сред младите, FGM споделят едни от най-големите си хитове, както и новата си музикална продукция.
„Щастливи сме, че сме още една идея по-близо до любимите ни и верни почитатели!“ – споделят още от лейбъла.
С тази своя стъпка напред, „Фентъзи Груп Медия“ са едни от малкото нашенски музикални фирми с регистрация във въпросното приложение. Това доказва, че имат усет относно това какво се харесва на младото поколение и следят тенденциите.
