Кой похват е по-добър за вашия бизнес?

Като агенци за дигитален маркетинг, един от най-често задаваните въпроси, които ни задават собствениците на бизнеса, е дали е по-добре да стартирате Google Ads или SEO за техния бизнес. Макар и прост и бърз въпрос, отговорът е далеч по-сложен.

Няма прост отговор „този“ или „онзи“.

Има обаче много външни фактори, които влияят на вида маркетинг, който ще работи най-добре за вашия бизнес.

Определящи фактори

Фактори като вашия бюджет, времеви рамки, текущи приходи, ценообразуване на продукти и услуги, видове индустрия, вашето онлайн присъствие и дори конкурентите оказват голямо влияние върху вашата маркетингова стратегия.

Важно е да направите вашето проучване, да разберете разликата в PPC и SEM маркетинга и да разберете къде се намира вашият бизнес, за да сте сигурни, че сте избрали път, който води до най-голяма възвръщаемост на инвестициите за вашия бизнес. За да ви дадем по-ясно разбиране, ето основните разлики между SEO и Google Ads и няколко неща, които трябва да имате предвид, преди да решите кое е подходящо за вашия бизнес

 

Какво е SEO?

Seo или оптимизацията за търсачки е процесът за получаване на вашия уебсайт да се класира в основните търсачки (като Google, Bing и Yahoo) за избрани ключови думи чрез множество оптимизации както на място, така и извън него.

Например, ако сте притежавали салон за грижа за домашни любимци, целта на местната SEO би била уебсайтът ви да се покаже в горната част на търсенето с Google, когато хората търсят ключови фрази като „салон за домашни любимци“ или „грижа за кучета“ във вашия район.

SEO е невероятно важен аспект от маркетинга на вашия бизнес и един от най-конвертиращите начини за привличане на нови клиенти.

Като насочвате правилните ключови думи, вие гарантирате, че вашият уебсайт се показва на точните хора в точното време; хора, които са готови да купуват и вече активно търсят вашите продукти или услуги във вашето целево местоположение. Средно органичните посещения на уебсайтове водят до по-висок процент на конверсия, тъй като хората имат по-голямо доверие в уебсайт, който се класира сам по себе си и следователно са по-склонни да направят покупка.